Voluntariat

Passes per fer-te voluntari/a

1. Sol·licitud prèvia

Per formalitzar la teva intenció de ser voluntari/ària, primer has de contactar amb nosaltres a través del correu electrònic o mitjançant una trucada als nostres telèfons mòbils. No t'ho pensis més, t'esperem!.

2. Sessió informativa o entrevista personal

Aquesta sessió té per objectiu que puguis rebre informació general de la nostra associació i de l'oferta d'activitats. També es tracta de fer una valoració conjunta de les possibilitats d'intervenció segons el perfil, la motivació i disponibilitat de cada persona, així com de les necessitats de cobertura de les diferents activitats i de la formació específica que puguis necessitar.

3. Formació Bàsica

Un cop feta l'entrevista, si vols continuar el procés d'incorporació com a voluntari/ària, és imprescindible que et formis sobre les bases de la institució i sobre l'autisme. La formació bàsica et permetrà conèixer bé l'essència de la nostra existència, els nostres objectius i el cóm es fa el monitoratge en la nostra associació. En finalitzar-la, hauràs de fer una prova, amb una monitora o monitor especialitzat, per valorar els aprenentatges adquirits i demostrar-nos que tens les nocions bàsiques per poder ser un dels nostres voluntaris i voluntàries.

2021 |  Associació Avancem Junts | Tots els drets reservats | Disseny: Olga Sànchez Centeno
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis!