Serveis

Junts en família

Assessorament a les famílies que ho demanin. Cada dilluns al matí, Junts en família acull a les famílies de persones amb TEA i els dona informació sobre els resursos, i alhora, suport sobre la condició. Apostant per un espai d'acolliment i de participació on reben informació sobre ajudes, procediments administratius, subvencions, teràpies i terapeutes, formació i informació sobre les activitats extraescolars inclusives i/o adaptades municipals, els casals municipals d'estiu inclusius, així com també els projectes que es desenvolupen des d'Avancem Junts.

Divulgació i sensibilització sobre el TEA

Fem activitats, concerts, xerrades divulgatives, formació en autisme a monitors i monitores.

Lluitem pels drets de les persones afectades de TEA

Des de la Federació Catalana d'Autisme, la qual formem part integrant, es treballa diàriament pels drets de les persones afectades pel Trastorn de l'espectre autista.

Club Social

El club social va néixer sota demanda dels joves de l'associació de disposar d'un espai propi (sense la família) en el qual disposessin dels suport necessaris per tal que els permetés, com la resta de joves, de poder participar d'activitats culturals, lúdiques i de lleure. Aquestes activitats es realitzen sempre els dissabtes a la tarda. Les famílies també havien manifestat la necessitat de poder disposar de temps personal. El club social dóna sortida a les dues demandes.

Espai Verd

Els dissabtes al matí els nens/nes nois/ies que els agraden les activitats amb la natura. Espai verd tracta d'un projecte en un entorn natural, on cada persona en funció dels seus gustos i interessos gaudeix de diferents activitats tals com tenir cura de l'hort, tallers per conèixer les plantes, excursions, etc. Tanmateix, es complementarà amb una activitat comunitària on aniran a les botigues de l'entorn a comprar llavors per ser plantades, etc.

2021 |  Associació Avancem Junts | Tots els drets reservats | Disseny: Olga Sànchez Centeno
Creado con Webnode
¡Crea tu página web gratis!